Понеділок, 23.12.2024, 20:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя історії Мальованого В.Ф.

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній проект
Освітній проект «На Урок»
Освітній портал
Шкільне життя
Всеосвіта

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Творчість вчителя

Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності ї, чи найголовніше безмежне бажання стати педагогом –майстром.

   Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання, доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється; це єдність знань, методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму. Сьогодні держава покладає великі сподівання на тих, хто працює з дітьми. Доручивши закласти фундамент свого майбутнього – навчити. Виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину - творця, господаря своєї

долі, патріота і громадянина.

  Таке завдання може виконати тільки висококваліфікований, творчо працюючий педагог. Учитель - це не тільки той, хто навчає, а в першу чергу, той, хто вчиться сам. Той, хто своїм прикладом привчає до творчого злету, до відповідальності за доручену справу день за днем, крок за кроком. У педагогічній праці такими кроками є атестації, які проходять педагогічні працівники кожні 5 років відповідно до Типового положення про проходження атестації педагогічними працівниками України.

  Як зробити ці кроки впевненими, необтяжливими, активними і бажаними, як досягти якомога кращих результатів у міжатестаційний період? Відповідь на це запитання – правильно організована самоосвітня діяльність педагога.

Утворення незалежної української держави зумовлює необхідність модернізації системи освіти. Основні шляхи оновлення освіти у новому тисячолітті визначено в положеннях Закону України “Про освіту”, цільовій комплексній програмі “Вчитель”.

Успішне розв’язання цих завдань вимагає від особистості вибору стратегії неперервної освіти впродовж усього життя на основі саморозвитку, самовдосконалення, самоосвіти.

Суб’єктом передачі основ самоосвітньої діяльності для молодого покоління є вчитель. Кваліфіковане керування самоосвітою та навчання своїх вихованців продуктивним способам її здійснення можливе за умов оволодіння учителем засобами самоосвіти. Тому однією з актуальних проблем педагогічної науки та практики є визначення сучасних підходів до самоосвітньої діяльності вчителя.

У статті 55 Закону України "Про освіту" наголошується, що педагогічні та науково-педагогічні працівники мають право на "вільний вибір форм, методів, засобів навчання, виявлення педагогічної ініціативи". У цьому плані особливої актуальності набуває індивідуальна науково-методична робота педагога. Під індивідуальною науково-методичною роботою розуміють цілеспрямовану, планомірну та систематичну роботу педагога над удосконаленням теоретичної та практичної підготовки.

Найважливішою індивідуальною формою науково-методичної роботи є самоосвіта педагогів. Відмінною рисою самоосвіти педагога є те, що результатом його роботи виступає поліпшення якості викладання предмета, якості виховної роботи, підвищення рівня знань, вихованості і розвитку учнів. До найважливіших завдань самостійної роботи учителя можуть бути віднесені: вивчення нових програм і підручників, аналіз їхніх дидактичних та методичних особливостей; самостійне засвоєння нових технологій навчально-виховного процесу; оволодіння методологією і методикою педагогічного дослідження; активна участь у роботі науково-методичних семінарів і методичних об'єднань, різних творчих груп; підготовка методичних розробок, створення медіатеки; систематичне вивчення передового педагогічного досвіду.

У 2012-2013 навчальному році по нашій школі атестувались два педагоги: Іорін О.В., вчитель німецької мови, Бурлачка Л.А., вчитель фізики.     Відповідно до пункту 6.1. Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року №930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 року за №1255/18550, із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства  освіти і науки, молоді та спорту України №1473 від 20.12.2011 року та на підставі рішення атестаційної комісії ІІ рівня від 05.04.2013 року протокол засідання №4, наказу відділу освіти Борівської райдержадміністрації від 08.04.2013 року №145 «Про результати атестації педагогічних працівників у 2012-2013 навчальному році» було схвалено відповідні рішення щодо їх атестації:

  1. Відповідає займаній посаді та підтвердити встановлену кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» Бурлачці Людмилі Анатоліївні, вчителю фізики.
  2. Відповідає займаній посаді та підтвердити встановлену кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» Іоріну Олександру Володимировичу, вчителю німецької мови.

Вчителями було оформлено необхідну документацію для проходження атестації, наданої до атестаційної комісії ІІ рівня, протягом березня – квітня 2013 року вчителі пройшли курсову перепідготовку в КВНЗ ХАНО (відповідно за напрямками фізика та німецька мова).

Також протягом 2012-2013 навчального року пройшли спецкурси при КВНЗ ХАНО вчителі школи Макурін О.Л. (Захист Вітчизни), Бурлачка Л.А. (Астрономія), Левчишена Л.М. (Людина і світ), Мальована Н.В. (Викладання інформатики в початковій школі), Печений А.В. (Основи здоров’я, Музичне мистецтво, Захисти себе від ВІЛ). Такими, що не пройшли спецкурси з навчальних предметів залишилось всього три вчителя Левчишена Л.М. (Економіка, Історія), Гомон Ю.А. (Природознавство, Екологія), Бурлачка Л.А. (Математика). Станом на 25.05.2013 року педагогічний колектив має відповідні кваліфікаційні категорії: І категорія – 6 чол., ІІ категорія – 7 чол., спеціаліст – 1 чол., відповідає посаді, яку займає – 1 чол. Атестація та курсова перепідготовка проходять згідно з графіком перспективної атестації та курсової підготовки вчителів школи терміном до 2017 року.

 

Категорія: Мої статті | Додав: Bo$$ (06.02.2017)
Переглядів: 339 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Годинник

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz