23 січня на базі ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Борівської районної ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу В.С.Колісника» було проведено семінар вчителів історії на тему «Реалізація методичної теми «Формування освітнього середовища, яке сприяє розвитку здібностей учнів та професійній самореалізації освітян-лідерів змін»». Метою заходу були аналіз шляхів формування компетентностей учнів на уроках історії, використання передових методів та новітніх технологій розвитку історичних компетентностей та обмін досвідом вчителів історії навчального закладу.
В рамках семінару вчителі провели фрагменти уроків у 7 та 8 класах на теми: «Українсько-московський договір 1654 року» (використання елементів кейс технологій, групової роботи, методів випереджального навчання, 8 клас, Буднік В.О.), «Українсько-московський договір 1654 року» (практична частина: ставлення різних соціальних груп населення до союзу з Московією, 8 клас, Корецька Н.В.), «Правління Володимира Мономаха» (методика вивчення нового матеріалу, 7 клас, Демідова І.), «Запровадження християнства на Русі» (аналіз значення історичних подій, 7 клас, Бородавка М.В.), а також урок у 8-А класі «Події 1650 – 1651 років. Битва під Берестечком і Білоцерківський договір. Іван Богун»(візуалізація навчального процесу учнів як складова формування історичних компетентностей та виконання різнорівневих тестових завдань, Мальований В.Ф.).
Складовою частиною семінару стало проведення вчителями методичного практикуму «Прийоми та методи викладання навчального матеріалу на уроках історії»:
а) Використання кейс технологій (історія України 8 клас «Лівобережна та Слобідська Україна у 2-й половині ХVІІІ ст.»);
б) Робота з історичними документами: аналіз, висновки, побудова опорних схем;
в) Використання хмаринок та тегів на уроках історії;
г) Застосування елементів віртуальних уроків під час вивчення тем «Розвиток культури в різні історичні періоди»;
д) Використання елементів ігрових технологій на етапі мотивації пізнавальної діяльності на уроках історії учнів 5 класів «Практичне заняття. Відлік часу в історії, робота зі шкалою часу».
Проведення семінару сприяло вивчення новітніх технологій та методик організації навчально-виховного процесу на уроках історії, обміну досвідом та практичними доробками вчителів історії навчального закладу.
ФОТО
|