Історія України. 9 клас
Урок ______ Дата _______________
Тема. Урок узагальнення з теми «Формування модерної української нації.
Теорії та суспільні виклики 1-ї половини ХІХ ст.».
Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Обладнання: картки з тестовими завданнями.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.
ІІ. Виконання завдань
1)Б 2) В 3)А 4)Г 5)В 6)В
7) Етнос - це спільність людей, що сформувалася історично на родоплемінній основі в межах певної території і має спільні, досить сталі особливості мови,
культури, психіки, а також усвідомлення своєї єдності та відмінності від інших,зафіксовану в самоназві.
Нація - це політична спільність людей, витворена на етнокультурній основі,
що має на меті захист своїх національних інтересів та самобутності.
8) Староукраїнці
9) Михайло Максимович
10)
Академічний етап
|
Культурницький етап
|
Політичний етап
|
Головними його
учасниками є вчені. Вони збирають матеріал, який відображає минуле і сучасне
життя нації.
|
Учасниками якого є митці, діячі освіти і культури.
Вони популяризують думки окремих учених серед
широких народних мас.
|
Його головні діячі — це політики, які ведуть широкий загал до політичної боротьби за національні права. Завершальним акордом цього етапу має бути проголошення державної незалежності нації.
|
ІІІ. Домашнє завдання
1. Повторити §1-2
Тест №1 (Історія України 9 клас)
Узагальнення з теми
«Вступ. Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики в першій половині ХІХ століття»
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1. Вкажіть періодизацію історії України у 9 класі:
а) XVI – XVIII ст. б) кінець XVIII - XIX ст
в) V–XV ст. г) 1953 – початок ХХІ ст.
2 . Скільки було розподіл Польщі?
а) один б) два
в) три г) чотири
3. Галузь історичної науки, яка вивчає культуру і побут народу
а) Етнографія б) Топоніміка
в) Сфрагістика г) Антропологія
4. Хто автор 5- томної «Історія України», яка вийшла друком
1842–1843 рр.
а) М. Максимович б)М.Грушевський в)Т.Шевченко г) М. Маркевич
5. Яка держава володіла 80% українських земель на
кінець XVIII ст.:
а) Австрія б) Угорщина в)Росія г)Литва
6.В якому році на західноукраїнських землях була проведена
аграрна реформа?
а) 1841 році б)1852 році
в) 1848 році г)1899 році
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення термінів:
Етнос — це _______________________________________________________
__________________________________________________________________
Нація — це ________________________________________________________
__________________________________________________________________
8. Як називали описаних нижче представників ?
«Наприкінці ХVІІІ — на початку ХІХ ст. представники козацької старшини першими поставили українське питання на порядок денний суспільно-політичного життя. Утративши гетьманську державу, вони постали перед загрозою втрати свого провідного становища в суспільстві. Щоб зберегти його, представники української еліти змушені були домагатися прав на російське дворянство.»?
9.Хто зображений на малюнку?
_______________________________
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Заповніть таблицю «Національний проект»
Академічний етап
|
Культурницький етап
|
Політичний етап
|
|
|
|
11. Назвіть риси, що вирізняли українців серед інших народів.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень (3 бала)
12. Чому створення нації культурної не є достатнім для повноцінного
національного життя?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____________
|